Munduko eszenatoki onenetan grabaturiko operak orain Andoainen. Proiekzioen kalitate bikainari esker maila goreneko interpretazioak ezagutzeko aukera izango dugu, gainera elkarrizketak erraz jarraitu ahal izateko azpititulatuak dira. Musika ona eta jantzi eta eszenatoki ikusgarrien bidez bi maitasun istorioren testigu izango gara.
Operas grabadas en los mejores escenarios del mundo ahora en Andoain. Gracias a la perfecta calidad de las proyecciones conoceremos interpretaciones de gran nivel, además subtituladas para seguir los diálogos con facilidad. Con ayuda de la buena música, hermosos trajes y espectaculares escenarios seremos testigos de dos historias de amor.
Martxoak 5 marzo - 20:00
MADAMA BUTTERFLY - Giacomo Puccini
(desde el ARTS CENTER DE MELBOURNE-tik - AUSTRALIA)
Prezioa: 6€
MADAMA BUTTERFLY - Giacomo Puccini
(desde el ARTS CENTER DE MELBOURNE-tik - AUSTRALIA)
Prezioa: 6€
Operaren historia zorigaiztoko amaierez betea dago baina oso gutxik lortzen dute Cio-Cio-San-en heriotzak adinako sensibilitate punturik. Pucciniren musika bakarra da emozioak suspertzen, pertsonaien zoriontasuna eta mina gureak balira bezala sentiarazten.
Madama Butterfly-k (Milan, 1904) Nagasakiko geisha baten istorio hunkigarria kontatzen digu. Pinkerton izeneko Ameriketako itsas armadako ofizial ziniko batekin guztiz maitemintzen da, baina bazterketa onartzen duen japoneko legediaren arabera ezkondu ostean, bere herrira itzuli da. Kanpoan zen bitartean jaiotako haurraren kargu egiteko neska amerikar batekin ezkonduta berriro itzuli dela jakiten duenean, itsuturik zeukan mendebaldeko ametsari amaiera jarriko dio “haraquiri” bidez bere buruaz beste eginik.
Madama Butterfly-k (Milan, 1904) Nagasakiko geisha baten istorio hunkigarria kontatzen digu. Pinkerton izeneko Ameriketako itsas armadako ofizial ziniko batekin guztiz maitemintzen da, baina bazterketa onartzen duen japoneko legediaren arabera ezkondu ostean, bere herrira itzuli da. Kanpoan zen bitartean jaiotako haurraren kargu egiteko neska amerikar batekin ezkonduta berriro itzuli dela jakiten duenean, itsuturik zeukan mendebaldeko ametsari amaiera jarriko dio “haraquiri” bidez bere buruaz beste eginik.
La historia de la ópera está repleta de finales trágicos, pero muy pocos alcanzan tanto la fibra sensible del público como la muerte de Cio-Cio-San. La música de Puccini es única por su capacidad de despertar emociones, de revelarnos como propia la felicidad o el dolor de sus personajes.
Madama Butterfly (Milán, 1904) narra la patética historia de una geisha de Nagasaki, Butterfly (Cio-Cio-San), que confía ciegamente en el amor de un cínico oficial de la Marina americana, Pinkerton, quien tras desposarla según una ley japonesa que le permite el repudio, ha regresado a su país. Cuando descubre que el hombre al que ama reaparece casado con una americana, solicitando hacerse cargo del hijo que ella ha dado a luz durante su ausencia, pone fin al sueño occidental que la había poseído y se suicida mediante el haraquiri.
Madama Butterfly (Milán, 1904) narra la patética historia de una geisha de Nagasaki, Butterfly (Cio-Cio-San), que confía ciegamente en el amor de un cínico oficial de la Marina americana, Pinkerton, quien tras desposarla según una ley japonesa que le permite el repudio, ha regresado a su país. Cuando descubre que el hombre al que ama reaparece casado con una americana, solicitando hacerse cargo del hijo que ella ha dado a luz durante su ausencia, pone fin al sueño occidental que la había poseído y se suicida mediante el haraquiri.
Apirilak 2 abril - 20:00
CARMEN - George Bizet
(desde la BAHÍA DE SYDNEY - AUSTRALIA)
Prezioa: aldez aurretik 7,5€ - egunean bertan 9€
Precio: anticipada 7,5€ - el mismo día 9€
CARMEN - George Bizet
(desde la BAHÍA DE SYDNEY - AUSTRALIA)
Prezioa: aldez aurretik 7,5€ - egunean bertan 9€
Precio: anticipada 7,5€ - el mismo día 9€
Txunditurik utziko gaitu Carmen-ek, arriskutsua, sutsua eta “sexy”a. Gale Edwards-ek egindako eszenografiari esker eta sarituak izan diren Brian Thompson eta Julie Lynche-en jantziei esker, opera honek Broadway-ko musikal handiak ekarriko dizkigu gogora.
Dantzari talde bikain batek ijito erakargarriarekin liluratua gelditu ondoren betiko andregaia utziko duen José soldadu inozoaren istorioa biziaraziko digu. Baina Carmenek, leiala izateko gaitasunik gabe, jolasean jarraituko du eta José utzi eta Escamillo toreatzailearengana joango da, nahi duen emakumea konkistatzera ohitua dagoen idoloarengana. Artifiziozko suen artean, neonez egindako zezen izugarri batekin, zigarro saltzaileak, dantzariak eta kontrabandistak borroka sutsu batean sartuko dira, bertan mendekua eta inbidia nagusituko direlarik. Eta horren guztiaren gainetik Bizet-en pieza ezagunak gailenduko dira, esaterako “Seguidilla” edo “Canción del Toreador”.
Dantzari talde bikain batek ijito erakargarriarekin liluratua gelditu ondoren betiko andregaia utziko duen José soldadu inozoaren istorioa biziaraziko digu. Baina Carmenek, leiala izateko gaitasunik gabe, jolasean jarraituko du eta José utzi eta Escamillo toreatzailearengana joango da, nahi duen emakumea konkistatzera ohitua dagoen idoloarengana. Artifiziozko suen artean, neonez egindako zezen izugarri batekin, zigarro saltzaileak, dantzariak eta kontrabandistak borroka sutsu batean sartuko dira, bertan mendekua eta inbidia nagusituko direlarik. Eta horren guztiaren gainetik Bizet-en pieza ezagunak gailenduko dira, esaterako “Seguidilla” edo “Canción del Toreador”.
Una Carmen que impresiona, peligrosa, ardiente, sexy. Una obra que recuerda a los grandes musicales de Broadway gracias a la escenografía creada por Gale Edwards y los diseños de vestuario de los premiados Brian Thompson y Julie Lynch.
Un brillante elenco de bailarines reviven la historia del ingenuo soldado José que traiciona a su novia de toda la vida al quedar fascinado por la seductora gitana. Pero ella, incapaz de experimentar la lealtad, sigue con sus juegos y va de José al torero Escamillo, un ídolo de masas acostumbrado a conquistar las mujeres que desea. Entre fuegos artificiales, un enorme toro de neón, cigarreras, bailarines y contrabandistas tiene lugar una apasionada lucha donde reina la venganza y la envidia y, por encima de todo ello, las famosas piezas musicales de Bizet, como “Seguidilla” o la “Canción del Toreador”,
Un brillante elenco de bailarines reviven la historia del ingenuo soldado José que traiciona a su novia de toda la vida al quedar fascinado por la seductora gitana. Pero ella, incapaz de experimentar la lealtad, sigue con sus juegos y va de José al torero Escamillo, un ídolo de masas acostumbrado a conquistar las mujeres que desea. Entre fuegos artificiales, un enorme toro de neón, cigarreras, bailarines y contrabandistas tiene lugar una apasionada lucha donde reina la venganza y la envidia y, por encima de todo ello, las famosas piezas musicales de Bizet, como “Seguidilla” o la “Canción del Toreador”,
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
ResponderEliminar